شیما شریفی

0 %
شیما شریفی
CEO & Co-founder at Monazam.agency
  • کارشناس ارشد مارکتینگ

کمپین تبلیغاتی خود را به وسیله ای برای فروش تبدیل کنید

3 مهر 1399

کمپین های تبلیغاتی در کسب و کارها چهره و برند ما را می سازد.در واقع اثری است که برند ما بر جامعه میگذارد.
مهم ترین مفاهیم در کمیپین ها
■دلیل باور پذیری مفهوم کمپین ما
■و چیزی که مخاطب ارائه میدهیم
در همین راستا گام های مهم و موثر در راه اندازی کمپین هارا مورد بررسی قرار میدهیم.
شناسایی target در واقع مخاطبان و افرادی که برای آن ها کمپین را راه اندازی کرده ایم.
شناسایی بستر و یا media که در آن قصد فعالیت داریم مانند تلگرام یا اینستاگرام
مشخص کردن هدف اصلی از راه اندازی کمپین ،که این کمپین به جهت فروش بیشتر است؟یا معرفی محصولات جدید؟
یکی از مهم ترین مفاهیم در راه اندازی کمپین ها مشخص کردن دقیق میزان بودجه در اول راه برای هزینه هاست .با تعریف دقیق هزینه ها میتوانیم plan های شفاف تری طراحی کنیم.
گام بعدی ایده پردازی با توجه به مشخصات media مورد نظر ما خواهد بود.
نکته ای که در راستای محتوا در کمپین ها باید به خاطر داشته باشیم آن است که مردم یا مخاطبان شبکه های اجتماعی بسیار فراموش کارند و باید محتوای آن را با دقت بسیاری تولید کرد.

https://vrgl.ir/ArIck

ارسال شده در تکنولوژیبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
کپی رایت ©. کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.