شیما شریفی

0 %
شیما شریفی
CEO & Co-founder at Monazam.agency
  • کارشناس ارشد مارکتینگ

گیمیفیکیشن و تاثیر آن در کسب و کار

3 آذر 1400

این روزا که مشغول گذروندن دوره استراتژی بازاریابی هستم به خاطر درس ها و مطالعه هامون بخش هاییش رو باید با تحقیق و بررسی برای دوستان و همکلاسی هامون به اشتراک بذاریم و ارائه بدیم در این ویدئو تلاش کردم تا در مورد گیمیفیکیشن و اثرش در کسب و کارها بگم
اگر این روش رو با در نظر گرفتن مخاطب هامون به درستی در مجموعه هایی که فعالیت میکنیم پیاده سازی کنیم تا حد زیادی نرخ تعامل مخاطب هارو با کسب و کار خودمون بالا میبریم.

با سپاس فراوان از دکتر حکیم زاده که بینهایت ازشون آموختم و در طول این ارائه خیلی همراه بودند.

ارسال شده در دیجیتال مارکتینگ
1 دیدگاه
  • مرضیه عنایتی

    سلام مرسی شیما جان از توضیحات خیلی خوب و کاملت
    ما هم به نوبه خودمون یک پروژه گیمیفیکشن با هدف نهایی جمع آوری لید توی گاجینو انجام دادیم.
    https://gm.gajino.com/
    نمونه هایی که گذاشته بودی عالی بودن و میشه ازشون کلی ایده گرفت
    مرسی ازت❤️

    11:49 ق.ظ 6 آذر 1400 پاسخ
یک دیدگاه بنویسید
کپی رایت ©. کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.